alt
 
 
 
 
 
Az alvással kapcsolatban számos kérdés merülhet fel: hol aludjon, mennyit kellene aludnia és a többi. Az alvás mindenki számára természetes dolog. Pihentető, megújító hatását minden ébredéskor átéljük.

Bővebben: Alvás, altatás, alvásproblémák I.

Az alvásproblémákról általában
Minden esetben egyedi az, ahogyan egy szülő jónak, vagy problémásnak ítéli gyermeke alvását és egyedi az is, ahogyan megoldást talál a problémára.

Bővebben: Alvás, altatás, alvásproblémák III.

alt

 

 

 

 

 

 

Alvásigény - igény és a valóság
Az alvásigényt az életkor jelentősen meghatározza. Az újszülöttek napi 16-18 órás alvása az iskoláskorra csökken le napi 10-11 órára. Ennél azonban gyakorta sokkal kevesebbet alszanak a gyermekek.

Bővebben: Alvás, altatás, alvásproblémák II.

Néhány tipp, hogy nyugodtan teljenek az éjszakák
Először is jó, ha már a várandósság idején pároddal közös álláspontot alakítotok ki az alvással, altatással kapcsolatban (hol, hogyan, együtt, külön, ki keljen fel hozzá).

Bővebben: Alvás, altatás, alvásproblémák IV.